Friday, March 21, 2008

Hari Yang Indah!

Alhamdulillah....

Minggu ni berjalan dengan baiknya...bersama keluarga. Setelah penat bekerja....tensyen yang banyak dan hari2 yang begitu memenatkan...terasa bebas dari semua tu bila dapat berlibur bersama keluarga dan kawan2 yang memahami. Apa lagi kalau bukan bowling. Kegemaran AbangAmoy dan aku. Walaupun hubby aku kata aku main teruk giler masa tournament company aku..(hehehe...alasan yang tidak boleh diterima>>>lane tak best n tak warm up)...aku buktikan yang aku betul...i can play what...but i memang tak terror....sajer low profile....hahahha....dengan tida kepercayaan suami inilah hasilnya...


Amacam....tak percaya....hahahha....! Nasib jer tu!
Huhu...tapi yang sedihnyer haritu adalah tournament terakhir aku dengan my company. Sedih!

No comments: