Friday, March 21, 2008

Hatiku Terubat...!

Hati yang sedih siapa yang tahu....bila dengar perkataan ni aku jadi sayu sangat. Dan aku ubati dengan kata-kata...'tuhan takkan menguji kalau kita tak kuat!' Yer aku setuju betul. Aku kuat untuk hadapi semua ni. Bergolak dengan perasaan.
Aku yakin, jika satu masalah yang kita hadapi...tuhan balas dengan seribu kebaikan. Apa lagi yang aku perlu cari kan? Aku punya keluarga yang bahagia dan gembira. Aku punya anak yang coel yang selalu tertawa bila aku duka. Dia seakan memahami...tika aku sedih dia akan memandang dan tersenyum...itu ubat yang paling mujarab. Alahamdulillah!
Tuhan....berikan aku terus kekuatan ini. Moga hijrah aku diberkati dan menjadi permulaan yang baru.
Untuk my sweet Dhia...thanks sayang kerana buat mama tersenyum.


No comments: