Monday, September 14, 2009

Erti Sunyi!

Buat pertama kali aku terasa sungguh sunyi. Setiap malam pasti tak dapat tido. Masa tula aku akan kenang masa lepas2 atau berangan masa depan yg tak tahu betul akan jadinya atau pun tak. Malam tadi aku betul2 sedih. Mula2 berangan yg best2...tetiba teringat akan bersalin sorang2. Sedihnyer...bayangkan sakitnya, bayangkan takder insan yg bernama Norman tu...waaaa! Masa Dhia dulu 15 jam aku kat labour room...bertarung nyawa dengan paksaan bersalin. Hubby aku sentiasa kat sisi aku...bertahan. Yg ni aku rasa memang sah 15 minit jer aku mesti dah meraung..."Bedah jer la doktor!" Hahaha...betul ker? Kuat tak aku nanti...
Tadi berbual ngan hubby...walaupun putus2 gangguan internet ni..aku dapat rasa hubby pun sedih...aku tahu dia juga sunyi...dia juga berangan dan mengenangkan...dia juga sedih...tuhan berikanlah aku kekuatan....Papa, doakan mama kuat yer....
Sunyinyer aku malam ni!

No comments: