Sunday, November 1, 2009

Sekali lagi..

Sepatutnya hubby dah balik dari kerja...dah boleh jumpa aku, Dhia n Danish. Tapi kerana tugas kena sambung lagi 2 bulan. Huwaaaa! Sedih bangat! Tapi takperla...ingat cari rezeki jer. Hubby lagi kesian kan...tak tgk lagi baby Danish. Cuma webcam jer pengubat rindu. Senyum simpul nampak...! Hahaha.
Yang bestnyer lak...hubby bagi duit untuk aku beli apa ajer yang aku suker. Thanks papa! Jgn takut tak abis duit tu....hehehhe...ader lagi duit makan.
Perkara2 yang aku belanjakan...herm...
1) Shopping
2) Beli kerusi jati yg aku idam2kan...dah tercapai!
3) Almari tv jati...hehehhe...dapat gak.
4) Syiling kapur...cantik sangat!
5) Tgh difikir2kan....bercuti kot. hahaha! (Boleh tak?)
Apapun...walaupun aku dapat semua yg aku nak...tapi hati aku tetap tak sehappy mana. Aku terlalu sunyi. terlalu rasa lemah menghadapi semua dugaan. Dan yg paling payah aku rasa dugaan menjaga anak2. Si Dhia semakin nakal n baby yg perlukan perhatian lebih. Kadang2 aku rasa terlalu penat.
Aku tahu hubby pun sama sedihnyer. Aku nampak dari air mukanya bila kita berwebcam. Sabar jer la sayang yer. Tak lama 2 bulan tu.
And aku tahu...bila hubby balik nanti pasti habuan bercuti untuk aku n anak2. bestnyer!
Pasti semuanya ada hikmah antara kau dan aku. Miss u so much papa!

No comments: