Wednesday, August 18, 2010

Kek Lapis Segamat

Berjaya juga akhirnya aku siapkan kek lapis bercorak(kalau ikut resepi namanya Kek lapis Mengkuang)n Kek Lapis Asam Manis dan dengan majunyer aku dapat agih2 ke kenalan,kawan n family untuk dapatkan feedback...
Alhamdulillah semuanya memberi pujian...tapi bukan tu yg aku nak...aku perlukan kritikan...please..kritik biar aku lebih maju n lepas ni lebih improve kan kek yg akan datang...
Dan yg tak cayanya..aku dah mula dapat tempahan...termasuk tempahan kek coklat cheese,kek marble,kek marble coklat n kek oren...banyak tu...sempat ker aku buat untuk raya ni...
semua suruh aku biz...aku bukan apa...aku takut tak sempat nak siapkan...lagi satu tak tahu nak letak harga..rasa cam mahal sgt...sian...tapi modal wat kek lapis memangla tak larat...telur jer berbelas biji untuk saiz kecil...apa lagi kalau saiz yg besar...huhu...
macam mana nak niaga kan?...lemah badan...
tapi yg bestnyer...aku memang minat bab2 mcm ni...thanks kepada pakar2 rasa tetapku...jgn serik eh...sedap tak sedap rasa tau...best!
Kek Lapis Asam Manis
Kek Lapis Horlicks (Corak)

No comments: