Saturday, March 28, 2009

Akhirnya!

Setelah sekian lamanya aku menyepi.aku kembali. Hehehe..banyak sangat yang berlaku dalam hidup aku selama aku tidak menulis. Tapi yang pentingnya...aku akan menambah lagi buah hati aku. Teruk juga aku mabuk...sama macam masa aku pregnantkan Dhia dulu. Tapi, aku kena bersabar demi nak hasilkan anak yang comel buat suami dan diri aku sendiri. Bosan juga duduk di rumah. Thanks suamiku kerana belikan broadband untuk aku....hehehhee...taklah bosan. setiap masa aku boleh godeh laptop ni. Maklumlah...dia yang tak bagi buat apa2...kejer tak leh...boring...
Dhia? Dah besar Dhia sekarang. Dah pandai menjawap. Banyak perkataan yang Dhia dah tahu. Nakal sangat. kuat berjalan. Ramai yang berkenan nak bawak jalan lak...selalu Dhia tinggalkan aku. Tapi takperla....Dhia pun mesti bosan asyik tgk aku terbaring mabuk.
Yang lain semuanya ok...hidup ok...rumahtangga ok, rumah ok semuanya ok. Alhamdulillah. Nanti aku upload gambar yer...tunggguuu!

No comments: